Nasterea unui alt proiect frumos?

Este posibil ca „moartea” sa se transforme intr-un „botez”… cel putin in lumina ultimelor vesti pe care le am direct de la sursa cea mai avizata. „Brava este morte, vive Brava!” am fost asigurat de Valentin Neagu, patronul companiei Blancia Exim, proprietara fostului post TV Brava. Postul a fost „conservat” datorita uriasului deficit financiar. Nu era ingrijorator atat deficitul financiar in sine (oricat de impovarator ar fi fost el), ci lipsa oricarei sperante de a ridica postul TV la nivelul de calitate si de audienta dorit de investitor. Mi s-a spus ca Bilancia are destule resurse pentru noul proiect si nu mai are de gand sa inchida, sau sa conserve nimic altceva de acum incolo.

Facilitatile postului (studiouri, echipament tehnic, echipa tehnica) fac posibila transformarea acestuia intr-o casa de productie activand, in special, in domeniul culinar. Emisiunile produse pana acum, atat cele difuzate anterior pe Brava, cat si cele care se vor procesa in continuare, vor fi valorificate prin vanzarea catre marele public, pe suport DVD.
De asemenea, se fac studii de fezabilitate pentru un proiect ce implica difuzarea acestora pe Internet.
Sunt multe argumente financiare, de resurse umane, de marketing si de vanzari care par a justifica aceasta transformare.

O veste buna, cel putin pentru mine: imi voi recupera integral toate inregistrarile si le voi posta pe blog.
O alta veste buna, sper si pentru voi: emisiunile vor aparea pe piata pe suport DVD.
O alta veste, sper tot buna: voi participa la producerea unor alte emisiuni culinare ce urmeaza a fi difuzate pe posturi TV cu expunere buna si foarte buna.

Regret multe dintre persoanele care au fost disponibilizate, am colaborat foarte bine cu ele, dar ma bucur ca Brava continua sa se implice in noi proiecte. Avem nevoie de proiecte romanesti in acest domeniu pe care eu il consider mai mult cultural, decat de divertisment. Dotarile specifice domeniului culinar de care dispune Brava sunt un excelent atu in fata eventualilor competitori din acelasi domeniu. „Botezul” are, deci, toate premizele sa fie unul cu noroc. Tot ce sper este ca, de data aceasta, proiectul sa beneficieze de un compartiment de marketing si unul de vanzari cu adevarat competente si dinamice.

Ce pot sa mai spun? Cu tristete si multe regrete „adio Brava, post TV” (sau, sper eu, „la revedere”) si, cu speranta, „multa bafta Brava, casa de productie”!